Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

DSS i SNS - fascinacija žrtve dželatom

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 06 avgust 2016 17:27
Potpisujem svako slovo
Vučić, po mišljenju DSS-a, izdaje Kosovo, uvodi Srbiju u NATO, krade izbore, uvodi strahovladu i cenzuru, iako se upinje iz petnih žila da pokaže da je nema, uzeo je ingerencije svih institucija, od predsednika države do lekara, od advokata, sudije do opštinskog činovnika – a to ne može da se prenebregne. On se petlja u sve i onda to više nije isto – onda lokal nije odvojen, zato što je atmosfera u društvu takva da je republička vlast izjednačena u liku premijera, takva da se Vučić izjednačava sa institucijama Srbije, i da se Vučić izjednačava i sa Srbijom.
Preporuke:
156
5
2 subota, 06 avgust 2016 17:42
Spiridon
Ne sećam se da sam skoro pročitao nešto bolje napisano od domaćeg političara i zato svaka čast Sandi i na izgovorenom i na ostavci kao moralnom činu. Vračar je od prvih višestranačkih izbora bio i ostao simbol otpora jednom nakaradnom političkom sistemu gde svemogući vođa upravlja pomoću neobrazovanog polusveta i podaničkih medija. Vračar je uvek bio simbol da u Srbiji ima finog i normalnog sveta i da ova zemlja nisu praziluk kulovi i kojekakvi klovnovi kao Raka, Bidža, Šešelj i kum mu Toma ili halapljivi đilkoši sa kao nekim školama u vidu Vesića ili Vučića. Politika mora da bude ideja i moral inače je svaka priča samo prazno busanje u grudi i zaklanjanje iza viših ciljeva, dok se gleda kako napuniti džepove što više...
Preporuke:
171
15
3 subota, 06 avgust 2016 18:17
Evroskeptik
Na Vračar se doseljava drugi neki svet. Imućan. To u našem slučaju gotovo da isključuje "fin".
Preporuke:
127
6
4 subota, 06 avgust 2016 18:33
Cviko
Hm, znamo da je bilo ali čvrstih dokaza nemamo. Nova situacija za koju znamo nastala je upravo iz onog što znamo. Iz čega drugog bi mogla nastati. Ili slikovitije kazano "para vrsti gde burgija neće a buštotina i burgija se ne vide". Dakle, nova situacija je dokaz. Hm, možda nije???
Preporuke:
17
49
5 subota, 06 avgust 2016 18:58
Gazda je iskalio bes na svoje
I onda je krenulo podmićivanje. Neka se DSS vrati prvobitnim načelima, pa makar se svela na jedan školski razred.
Preporuke:
124
4
6 subota, 06 avgust 2016 19:06
Spiridon
@ Evroskeptik

Oni imućni koji su se doselili su najviše pet procenata populacije Vračara i više su na nivou su statističke greške nego što utiču na bilo šta. Nije Vračar soliterska novogradnja kao Novi Beograd pa da mu je populacija u potpunosti ko zna iz koje priče završila tamo, sve u kompletu sa mnogo mnogo više upravo istih tih praziluk imućnih kojima su NBG ili Bežanijska kosa mnogo srcu bliži od Vračara ako već nemaju pare da sebi priušte Senjak ili Dedinje...
Preporuke:
21
42
7 subota, 06 avgust 2016 19:24
Autokolonijalni i antikomunistički evroatlantista identifikovan sa agresorom uz narcistički poremećaj ličnosti pokušava da sopstvenu patologiju nametne narodu Srbije.
Dok Nemačka stoji iza genocidnog ustaškog U on joj se divi i klanja.
Rasprodaje suverenitet Srbije i Srbe na Kosmetu.
Mazohistički nameće Srbiji sadističke EU, MMF i NATO.
Sa savetnikom zlikovcem Blerom hoće da zabrani referendum.
Rasprodaje naša privredna i prirodna bogatstva.
Beskućnika je sve više, a sirotinja sve više gladuje.
Domaća proizvodnja je devastirana, a radnička klasa je u pelenama.
Narodne milione radom stečene deli sportistima.
Narodne milijarde deli stranim investitorima i tajkunima.
Mediji su u rukama ''milosrdnih anđela'' i tajkuna.
Vojsku pretvara u vatrogasno društvo za zapadne imperijaliste.
To je Merkelin autokolonijalni papučar i kapitalistički mortalitetni fanatik.
Kaži NE Vučiću i sado-mazohističkoj patologiji! Kaži DA suverenoj i zdravoj slobodarskoj Srbiji!
Preporuke:
111
3
8 subota, 06 avgust 2016 19:32
Boba
Naš narod kaže para vrti gde burgija neće i to jedino logično objašnjava rasturanje DSS-a od strane Vučićeve falange i 'spavača' zaostalih još od petooktobarske revolucije.
Za sve je Sanda u pravu sem da će finoća pobediti Vučićeve gulanfere. 'Ovo zlo nije došlo na izborima i na izborima neće otići' reče g. Vukadinović i to je ono što svako ko pretenduje da bilo šta promeni nabolje u Srbiji treba da ima na umu.
DSS je na putu u istoriju sem ako se ne trgne najesen.
Ostaje nekim novim mlađim snagama da bace pokemone i zbace 'Pokemona'.
Preporuke:
79
3
9 subota, 06 avgust 2016 19:37
Moravac
Sanda, kandiduj se za predsednika, iako nisam pristalica DSS-a, glasaću za tebe. A ako nastaviš ovako možda i promenim stranku za koju glasam.
Preporuke:
103
7
10 subota, 06 avgust 2016 19:51
raja
Ko bi sa imalo mozga glasao za AV i njegovu odvratnu partiju. To mogu samo sendvičari, ispičuture ispred seljačkih prodavnica, megatrendovci - zovu li se tako- i razni tipovi kojima je država na zadnjem mestu. Da nije tako zar bi čovek koji je prizno šiptarima državu imao i jednog čoveka da glasa za njega.
Preporuke:
89
3
11 subota, 06 avgust 2016 19:55
Nenad
Svaka čast gospođi Sandi ali sa "preletačima" nema dogovora, treba objaviti imena, na svaki način ih staviti na "stub srama".

Da li neko misli da su ljudi glasali za njih da bi oni pravili neprincipijelne koalicije i dobili "plen"?!
Preporuke:
98
2
12 subota, 06 avgust 2016 20:01
dno?
Vi mislite da su problemi Vračara od juče – ja znam da nisu. Rođen sam u vremenu Kraljevine u kvartu (koji sada pripada Vračaru)blizu Dvora. Odmah iz ranog detinjstva se sećam atmosfere nestajanja pojedinih komšija posle tzv. “oslobođenja“, izbacivanja drugih komšija iz stanova da bi se uselili malo uticajniji “drugovi i drugar` ce“, kao i prinudnog ubacivanja manje važnih takvih neandertalaca u druge stanove i formiranja “zajedničkih stanova“, prinude za odlazak na “dobrovoljne radove“, polupismenih frontovki koje su držale “čitalačke časove“ iz “Borbe“ po dvorištima i mnogih ostalih gadosti. Tada je tako razbojnički počelo, pa se nešto “suptilnije“ nastavilo ispiranjem mozgova i to traje u ovom ili onom obliku i do sada pomoću "Informera", njegovih rođaka i TV. Ja, na moju sreću već skoro pola veka ne živim na brdovitom Balkanu, ali vas sa nesmanjenom fascinacijom i sažaljenjm posmatram i zaključujem da dno još nije na vidiku.Gledišta g-đe Rašković su anahronizam, i 5% glasova za nju i DSS su čudo.
Preporuke:
36
71
13 subota, 06 avgust 2016 20:08
Aleksandar
"... Ali, kod nas u društvu... ima ljudi koji su po zanimanju profesionalni političari. Oni kad padnu iz politike, nemaju gde da padnu – nemaju zanimanje, zvanje niti znanje kome će da se vrate. To je glavni problem..."
Preporuke:
67
3
14 subota, 06 avgust 2016 20:08
Jos nesto ...
I to vazi, kako za SNS diktatore Vucica I Nikolica (prevarom udruzenih u huntu nad uplasenim i od zapada unistavanim narodom Srbije), tako i za sve Dosovce, DS, SPS i SPO na vlasti, od Micunovica i Draskovica, posebno Tadica pa na ovamo:

IMOVINA KOJA JE NACIONALIZOVNA POSLE RATA (KOJA SE UOSTALOM VRACA) JE HILJADITI DEO ZAJEDNICKE NARODNE IMOVINE KOJU JE NAROD OD TADA STVORIO I KOJI DIKTATORI OD 2000TE PO NALOGU ZAPADA UNISTAVAJU ILI BUDZASTO POKLANJAJU STRANCIMA I POVEZANNIM DOMACIM MAFIJASIMA.

Ovo nisam nigde video da je i kod progresivnih politicara (g. Sandi svaka cast)primarno, ta pljacka naroda do gole koze za racun I po nalogu kpitalista zapada, isto kao u Rusiji, Ukrajini itd.
Mislim da to zasluzuje dozivotnu robiju (negde i streljanje) kao vrhunska veleizdaja.
Kod nas, u prevejanoj, dnevno gebelsovski odrzavanoj diktaturi od 2000te su ti jos na vlasti i skupstini ili kao superbogatasi po vilama ovde I sirom sveta i poreskim rajevima, bez da im "fali dlaka sa glave".
Preporuke:
56
1
15 subota, 06 avgust 2016 20:18
Saša
Svako poštovanje za ovakve stavove i ponašanje gospodje Sande Rašković Ivić.

Ima u ovoj sveukupnoj tragediji jedna dimenzija koju skoro niko ne spominje .

Stranke se postepeno podmladjuju a sve ovo što isplivava na političkoj sceni gore je od ovi što su bili i ako je to djelovalo nemoguće .

Nema se nikakve ideje , jasnog zajedničkog cilja , samo da se nešto uzme ako neko daje ...

Tragična situacija i stanje u društvu.

Da budem iskren odavno se ne nadam ničemu dobrom ali eto ... vjerujem u neko čudo .

Ne pitajte kakvo , znam da sve zvuči suludo ...
Preporuke:
60
7
16 subota, 06 avgust 2016 20:19
Jovan
Svaka politika se sastoji od načela koja se moraju poštovati. Ako se ne poštuju onda to nije politika.

Kupoprodaja poslanika je specialitet SNS-a . U tu rabotu DSS se ne sme uključiti. Neka skupština odluči. Neka momci željni vlasti i lične koristi idu u SNS. Svima je jasno zašto su se prodali i mesta im u DSS-u nema.

Ako skupština stane na njihovu stranu onda to više nije ista stranka.

Vučić i Andrija Mladenović su već napravili jedan DSS, ali to nije dovoljno. Vučić je dobio zadatak od svojih "prijatelja" da se DSS kao jedina prava proruska stranka mora onemogućiti. (Dveri to tek treba da dokažu.) Pravoj opoziciji se moraju zapušiti usta jer predstoji nam vrela skupštinska jesen.

Izborna krađa je pitanje od koga se ne sme odustati. Anketni odbor je uvek bio pokušaj zataškavanja. Zato su vanparlamentarne metode neophodne. Onako kako to radi Boško Obradović.
Preporuke:
56
6
17 subota, 06 avgust 2016 20:50
Savamala
Bravo Sanda! Svaka reč je na svom mestu. Nemam nedoumicu koga da podržim u aktuelnom sukobu unutar DSS, pošto su potpuno jasne pozicije na kojima se nalazi akteri. Uroš Janković je klasičan apartčik bez zanimanja, čija se politička ideja sastoji od doživotnog sedenja na državnom budžetu. Pritom, dečkić je nedorostao ozbiljnim političkim temama, siromašnog je obrazovanja, a očigledno ni moralno nije stabilan.
U slučaju da na predstojećoj skupštini Sandina struja doživi poraz, biće to egzekucija i definitivni kraj DSS.
Preporuke:
64
3
18 subota, 06 avgust 2016 21:26
vracamo se na isto pitanje sta je to drzava
Drzava je sistem i ima sluzbe one paze na sisten i cuvaju ga i uklone svakog ko radi ono sto je stetno a diplomatija je vestina ili umetnost da izvucete svoju korist...*vi imate stetocine na vlasti i sve rade stetnood pada yugoslavije do danas su stetni* radite od 9h* imate 8h placen posao i dobar * normaln zivot i decustiti vas sistem i cuje kad nesto kritikujeteimate sve izracunatonekakvu srecu i put i pravac ka boljemi putujete malo *latinica je sluzbena a cirilica je crkvenajer su svi zapadni jezici na latinicii tako dalje itd itd ...srecno lepa damo u sta li je srbijakaze pobednik a izgubila je preko 10 ratova i danas i dalje gubi ljude duse, pravac i sve to je neko gubiliste necega u prostoru i vremenu vecno izgubljenom sa istim ljudima ukrug i u krug
Preporuke:
5
14
19 subota, 06 avgust 2016 21:37
Ochigledno
G-dja Rashkovic misli svojom glavom i ima principe kojih se drzhi.
Nezavisno zhivo bice, poliTicharka al principijelna.
Podareno joj da nezavisi od "skUpshtinskoga" restorana za prezhivljavanje.
Bravo i veliko Hvala!
Preporuke:
40
4
20 subota, 06 avgust 2016 21:38
Čovek
A kada ti isti ljudi sledeći put predlože koaliciju sa SNS-om na republičkom nivou onda ćete opet da zastanete da vidite da li je to većinsko mišljenje u partiji? Ako partija nema ideološke osnove koje su preduslov za članstvo u istoj onda je ona obična roba na tržištu. Da li je Tito za vreme Drugog svetskog rata održao referendum među Partizanima da li će da se pridruže Nemcima ili da nastave da se bore protiv njih? Naravno da nije, već ih je nazvao izdajnicima i streljao.
Preporuke:
11
22
21 subota, 06 avgust 2016 22:08
DrJelaBisic
Lepo sam napisala,u jednom skorom komentaru,nabrajajuci,poimenice,ljude koji su u politici a(ipak?)su moralni,i ime gdje Raskovic-Ivic.Njenom moralu svaka cast.Nije ona za dz cerka Jovana Raskovica.Vidi se lepo,porodicno,tzv kucno vaspitanje,i kod nje i kod njene dece.Kad su osobe ovog moralnog kalibra u pitanju-spremna sam da im dam svoj glas i kada ima tacaka u njihovim programima sa kojima se bas i ne slazem u potpunosti.
Preporuke:
33
8
22 subota, 06 avgust 2016 22:31
Aleksandar
"... mi smo u gradovima, u kojima smo na izbore izašli sa pozicije vlasti, imali lošiji rezultat zajedno sa Dverima, nego tamo gde smo izlazili sami, kao opozicija, a govorim o mestima u kojima smo imali čak i visoke funkcionere, poput zamenika gradonačelnika..."
Preporuke:
21
0
23 subota, 06 avgust 2016 22:43
negi
@Dr Jela Bisić Nemojte molim vas baš toliko da se žrtvuje i"budete spremni" da im date svoj glas!To je zaista prevelika žrtva sa vaše strane!
Preporuke:
10
7
24 subota, 06 avgust 2016 22:46
Stanić Milan
Iz samog intervjua da se isčitati principjelno političko poštenje G-đe Sande kad su u pitanju odnosi i relacija cilja zacrtanog političkog programa i diskrepancom praktičnog ponašanja članstva.

Za bavljenje politikom nije samo dovoljno ljudsko poštenje,jer politika je veština mogućeg.U društvima koja nisu prošla katarzu građanskog društva kao što je slučaj na balkanskim prostorima predstavnička demokratija je u potpunosti odvojena od demosa.Političke partije su postale kreature političkog organizovanja,jer se glasa za fantoma ,koji je u potpunosti otuđen od birača i kad građanin glasa,on više nema nikakvog kontakta sa predstavnikom,a on se ponaša kao slobodan strelac priklanjajući se onom ko otvara perspektivu bilo novcem ili pozicijom koja omogućuje vertikalnu mobilnost.
Preporuke:
15
8
25 subota, 06 avgust 2016 22:47
covek iz loznice
gospodjo Sandra,nek Vas bar tesi..da se ne borite protivu sluge Aleksandra Vucica,i Nj.SNS,vec protiv mnogo opasnijeg protivnika....ANGLOAMERIKE I AMERICKE AMBASADE U BEOGRADU!
Preporuke:
29
6
26 subota, 06 avgust 2016 22:57
Jeremija
Ima kod nas u Pomoravlju jedan g. Žota. Bio je predsednik GO DSS-a u Jagodini i koordinator za Pomoravski i Nišavski okrug i član Andrejinog Izvršnog odbora DSS-a (možda je imao još funkcija, a ja zaboravio). Kako ih je koordinirao, tako su i prošli na izborima 2014. Posle izbora gđe Sande za Predsednika DSS-a, g. Žota je demonstrativno napustio DSS. Na čuđenje novinara odgovorio je otpirilike ovako (parafraziram, jer ne mogu da nađem originalni citat) – da je on u DSS-u bio zbog g. Koštunice koji je vrhunski intelektualac i političar, pa pošto je g. Koštunica napustio DSS onda će i on (Žota) da učini to isto i poveo ceo Gradski odbor Jagodine i još nekoliko odbora iz regiona koji je koordinirao – pogodite gde - u Palminu stranku. Valjda je na Žotinoj listi vrhunskih intelektualaca i političara odmah posle g. Koštunice - g. Palma. Od tada Palma voda po selima i mesnim zajednicama od Ražnja do Male Krsne i Žotu i Žotinu svastiku da svedoče kako je Palma odmah iza Koštunice po pameti.
Preporuke:
85
2
27 subota, 06 avgust 2016 23:05
Stanić Milan 2
Ono što na svoj način interpretira i G-đa Sanda je pitanje pravne države .U konkretnom slučaju,a mimo vrlodobrog Ustava politička klika je uzurpirala ono što joj ne pripada.
Kad se govori o pravnoj državi,onda to znači da se prema građanima ponaša na predvidljiv način, da je njeno delovanje ograničeno na polje definisano zakonskom regulativom,jer je nosioc suvereniteta građanin.Osnovna merila jednog demokratskog društva nisu ni ustav,ni normativna organizacija države,jer sve to može biti dobro napisano,a da se u praksi radi sasma drugačije.
M. Diveržer političku demokratiju definiše kao "demokratiju bez naroda."Ovde dolazimo do ključnog momenta.Bez ekonomske i socijalne demokratije nije moguća socijalna jednakost i sudjelovanje pojedinca u odlučivanju.
Ko se danas bavi proizvodnim radnikom?Radnik je sveden na mašinu.On opslužuje svet stvari.Čovek da bi bio suveren mora ovladati materijalnom osnovom života.Bez toga nema slobode i njenog proširenja na ekonomsku sferu.
Preporuke:
16
4
28 subota, 06 avgust 2016 23:08
dno?
Vidim da na moj prvi komentar dolaze u većini negativne ocene. To sam i očekivao: Današnje stanovništvo nekadašnjeg “kruga dvojke“ se uglavnom sastoji od potomaka onih “drugova i drugar` ca“ od posle 1944 g. Oni sada sebe smatraju “starosedeocima“ i smeta im što na “njihovo tle“ nadiru novi neandertalci – iz redova umivenih i okupanih radikala (SNS-ovci), koji su po njima nosioci primitivizma. I jesu... e, pa sada nova generacijo žitelja “kruga dvojke“, vidite u farsičnom obliku šta znači navala primitivaca. Naši roditelji su sve to preživljavali u daleko tragičnijim uslovima. Na sreću, kada je moja generacija stasala – granice su se otškrinule (do otprilike 1960 g. cela zemlja je bila neka vrsta koncentracionoh logora bez prava na izlazak) pa smo zatim pod maskom “privremenog rada“ mogli za uvek da odemo.
Preporuke:
31
31
29 subota, 06 avgust 2016 23:25
Boško
covek iz loznice
gospodjo Sandra,nek Vas bar tesi..da se ne borite protivu sluge Aleksandra Vucica,i Nj.SNS,vec protiv mnogo opasnijeg protivnika....ANGLOAMERIKE I AMERICKE AMBASADE
Okupator dođe i prođe, ali problem stradije su ovih 3.3 miliona što glasaju (a i onih 3.3 koji su se toliko napljačkali u "privatizacijama" da su "apolitični") za "evropu bez alternative"

iako i vrapci znaju da to nije nikakava "evropa" nego Četvrti rajh

te su zato i britanci pobegli i odjednom u isto vreme počinje, te "puč" na Erdogana, "zaoštravanje" ustaša i mudžahedina protiv Srpskog naroda pa se pitam da li to britanci opet "mute vodu" kao pred prvi i drugi svetski rat)

Ako su od 26 godina "demokratije" presvučeni komunisti deo vlasti 23 godine, koji su dokazano antiSrpski nastrojeni u kaoalicijama sa drugim antiSrpskim partijama, onda sa narodom nešto nije u redu, jer nam ne treba nikakav neprijatelj, dokle god najviše glasova dobijaju partije čije su vođe "bivši" komunisti
Preporuke:
31
24
30 subota, 06 avgust 2016 23:59
Dragan, Katun
za Dno?
Bez ? već !
Istinu ste napisali, a nema ni 5% SRBA reptila, što bi Seljak bezemljaš rekao sa starovremenskim osećanjem morala i Nacionalne pripadnosti.
Prvi oslobodioci su počeli a ovi će nas dovršiti.
Pozdrav.
Preporuke:
26
11
31 nedelja, 07 avgust 2016 00:18
negi
Nisam član DSS-a ali glasač jesam i mene iznenađuje ova mimikrija dok predsenica DSS gospođa Ivić pokušavava da bude korektna oko "događaja Vračar i beogradskog odbora". Biti politički korektan dok ti jedna mala grupa ljudi ruši stranku nije politički mudro.Izjava da "drugo objašnjenje nemam"(za događaje na Vračaru) jednostavno nije tačno i gospođa Ivić to zna ali iz političke i profesiopnalne korektnosti neće da izgovori ili ako ne zna onda je to stvarno problem. Pa pošto ona iz te korektnosti ili neobaveštenosti neće da izgovori ili nije obaveštena izgovoriću ja i ništa novo neću reći što se već ne zna.
Preporuke:
18
3
32 nedelja, 07 avgust 2016 00:20
ZEMUNAC
ZAR nije bilo bolje da se potrudite i organizujete skupljanje glasova za legalni REFERENDUM,sa temom "SRBIJA u EU ili ne",nego da podnesete ostavku!KO ce da se bori,ako bas oni koji kao VI,PATRIOTSKI vide stvari napuste BOJNO POLJE?NO zelim VAM srecu,no to bas i odgovara interesima SNS,"zavadi pa vladaj"!CEO patriotski blok je podeljen i unisten,OSTAJE NAM SAMO ULICA i pokret "NE DAVIMO BEOGRAD"!Izgleda da SAMO ULICA moze da oslobodi Srbiju!DOLE MARIONETSKA i korumpirana Vucicava Vlada!
Preporuke:
10
3
33 nedelja, 07 avgust 2016 00:32
Tanja
Gospođo draga, sve se to desilo jer su Vam saopštenja bila blaga... Zapravo tako je počelo... saopštenja i i saopštenja.. debatni klub dss je zatvoren onog momenta kad je ispunio ono za šta se borio -cenzus.. E sad ga imate, prešli ste cenzus i sad ste shvatili ko čini klub.
Preporuke:
16
2
34 nedelja, 07 avgust 2016 01:15
Knežević Milan
Ništa vi ne shvatate.
Preporuke:
6
14
35 nedelja, 07 avgust 2016 01:16
Fini
Ako prema nefinima ostanemo fini, bojim se da će nefini pomisliti da ih se Fini plaše!
Preporuke:
18
1
36 nedelja, 07 avgust 2016 03:46
ISTINI U OČI
1. Sve ovdašnje stranke formirala je "sliužba" po nalogu i u interesu režima;
2. Ako je neku i propustila, naknadno ju je skrozirala svojim kadro9vima i "spavačima";
3. Kada je 5.10.2000. došlo do prve u nizu obojenih,
"službe", poslovično najbolje obaveštene, prešle su u službu "velikog brata";
4. Do danas nam taj kroji sudbu. I nastaviće dok mu ne ne pokažemo gde su vrata.
Preporuke:
26
3
37 nedelja, 07 avgust 2016 07:21
hmm za dno?
I ja se potpuno slažem sa onim što ste napisali. Politička propaganda je čudo i treba dosta vode da protekne pa da se sa neke distance vidi sve objektivno. Generalno pripadam onom nezgodnom sloju ljudi koji više ne veruje nikome, pogotovo ne političarima. Što se više pozivaju na poštenje, to je sve jasnije da s njima nije baš sve u najboljem redu.
Da istoriju pišu pobednici, očigledno je. Samo što ta istorija ne počinje od 1945.godine kako bi oni pravedni građani iz kruga dvojke hteli možda. Relativno je šta je to "fin svet", bar kada je mala seljačka zemlja Srbija u pitanju, a "gospode" je previše u mnogim beogradskim opštinama bilo i ostalo.
Danas ima više prave gospode na selu nego u gradu. To su oni ljudi koji su i u zla vremena živeli s verom.
Preporuke:
20
2
38 nedelja, 07 avgust 2016 07:32
Aleksandar Mihailović
Ovako govori neko ko neće da vidi da njena stranka ima minornu podršku naroda i da tu nešto nije u redu, da treba biti samokritičan. Naprotiv, taj neko pokušava da soli pamet svima čime dodatno revoltira građane Srbije. Ne slažem se sa puzanjem ka Zapadu, ka onima koji su nas zasuli OU i plutonijumom, koji su nas osudili na tiho nestajanje,koji nam pljačkaju kosmetska bogatstva, koji su nas takođe na bazi laži i prevara sankcionisali i vršili ekonomski genocid nad nama. Izuzetno sam revoltiran što se zamlaćujemo u Briselu, što reketiramo penzionere, što rasprodajemo državu, rastačemo vojsku i odbrambene sposobnosti, što o zločincima nad sopstvenim građanima nemamo ni evidenciju, a i o njihovim žrtvama, i što se grlimo sa onima koji su nam naneli više zla od Hitlera. Ipak, kada kao stranački lider to kritikujem moram poći od svoje politike, politike svoje stranke i njene uloge u svemu napred navedenom i puču koji je otpočeo uništavanje Srbije. Cinično je dati ostavku i ostati u stranci.
Preporuke:
11
20
39 nedelja, 07 avgust 2016 07:43
Reddy
@Stanić Milan

Kada ste napisali predstavnička demokratija misleći na sistem opštepolitičkog predstavništva onda ste bili dosta neprecizni. predstavnička demokratija je i samoupravna socijalistička demokratija ali i građanska demokratija. A ovo poslednje određenje je daleko preciznije jer ukazuje na tip predstavnika potpuno otuđenog od interesa onih koji ga biraju. Sve je to, dakako, moguće u građanskom društvu gde pojam građanina figurira kao prvorazredan politički i ideološki činilac, sveodređujući elemenat društva u kome "vlada" otuđena društvena moć. A ta moć, obrni-okreni, je uistinu moć kapitala, pre svega, onog velikog. Tako dolazimo i do konkretne analize šta i koga reprezentuje, zapravo, građanska demokratija. Dakle, ona predstavlja društvo kapitala kao društvo otuđene moći i one koja je suprotstavljena onome ko je tog kapitala u polit-ekonomskoj dimenziji značajnije lišen te tako i bez uticaja na donošenje presudnih odluka ne samo o sudbini zemlje već i svakog pojedinca.
Preporuke:
10
3
40 nedelja, 07 avgust 2016 07:52
Stanić Milan
Stanić M.- dno?

Vaš komentar zavređuje pažnju iz razloga,što na protekle događaje gledate jednostrano i iz vizure sitnoburžoaskog malograđanskog mentaliteta.
Fokusirati se samo na Beograd,a ne uzimati celinu uvek čoveka vodi u slepu ulicu.

Slažem se s Vama da je novo društvo bilo represivno do 60-tih godina,da je grubo kršilo ljudska građanska prava i da je kao takvo moralo na kraju doživeti fijasko radi blokade naučno teorijskog uma.Ali, isto tako - to društvo Vam je obezbedilo besplatno školovanje,zdravstvenu zaštitu,kakvu-takvu socijalnu sigurnost i odlazak u drugu zemlju,što ste Vi iskoristili.Da li ste se ikad zapitali,šta bi bilo sa Srbijom da nije bilo tih"primitivaca i čobana" iz kruga dvojke?Srbija ne bi bila oaza,nego bi pripala Varšavskom bloku bar prema sporazumu Čerčil -Staljin,autonomna pokrajina moguće Bugarske ili Rummunije ili ne znam šta.
Dragi gospodine,Srbija nije nikada nije bila veća,bogatija,naprednija,nego za vreme socijalizma.(nast)
Preporuke:
11
15
41 nedelja, 07 avgust 2016 08:08
Stanić Milan 2
(nast)
Od seljačke,ruralne privrede nikli su industrijski giganti,koji su dolaskom nove političke klase(koju i Vi indirektno priznajete)a koga su tzv."tranzicijom" po upustvu DŽefrija Saksa likvidirali,s obrazloženjem da nije imalo titulara i da je bilo inkopatibilno sa tržištem.

Predstavljaći društvenio vlasništvo kao kočnicu razvoja izvršena je etatizacija društvene imovine,koja je u sprezi sa gazdama iz inostranstva planski uništena,zaboravši pri tom da su tzv. "Organizacije udruženog rada" bile pravni subjekti valjanih međudržavni i međunarodni ugovora i partneri kapitalistički poslovni pravni subjekata širom sveta i to bez države, kao posrednika.
Čoveku mržnja zaklanja horizont.Koliko je vredeo "crveni pasoš" SFRJ?Za koju Vam je zemlju bila potrebna viza?Ergo. Čovek mora uvek znati što jest,da bi znao ono što nije.Pozdrav.
Preporuke:
15
13
42 nedelja, 07 avgust 2016 08:39
kvalitet
Za vođstvo nisu dovoljni korektnost (demokratičnost), blagost i razumevanje stvari, već i sposobnost, odlučnost i borbenost.
Ne samo prema stranci i članstvu, već i u vođenju politike.
Zato intelektualci i naučnici nisu dobri političari, na primer.

Kad je reč o DSS, stvari treba sagledati iz suprotnog ugla od načina na koji to radi gđa Ivić-Rašković: da li bi jedva prešli cenzus, da li bi im članovi preletali i bivali lako kupovani i ucenjivani, da je stranka ustrojena i vođena čvrsto, jasno i ubedljivo, i unutar sebe, i ka javnosti ...?

Vođa treba da sagledava stvari unapred i da vodi, a ne da naknadno uviđa i tačno opisuje...
Ni g. Koštunica, ni sada gđa Ivić-Rašković nemaju taj kvalitet.
Preporuke:
7
12
43 nedelja, 07 avgust 2016 08:53
vera umesto istine

07 avgust 2016 Stanić Milan 2 (nast)
Od seljačke,ruralne privrede nikli su industrijski giganti


Bojim se da živite u komunističkim mitovima. Srbija je imala solidnu industriju pre Dr. sv. rata i brz razvoj u svakom pogledu.
Komunističkoj Srbiji je bilo potrebno bar dve decenije da je dostigne u tome.
Cela Evropa se posle Drugog rata podizala u svemu, pa i Jugoslavija. Vi pričate kao da se kapitalistička Srbija ne bi razvijala, ne bi bila slobodna i demokratska, pismena, zdrava, manje ruralna, da nije bilo komunista! Kapitalistička Srbija ne bi potpala pod Sovjetski blok!

Socijalistička privreda je bila trula, već šezdesetih su radnici MORALI da odlaze na rad u inostranstvo. Zato se sve i raspalo 90-ih, jer je SVE bilo trulo, zastarelo, ideologizovano i politizovano, potpun zastoj u svemu. Kult ličnosti, jednopartijski sistem, odsustvo slobode govora i mišljenja, ukinute građanska prava, laži i falsifikati umesto stvarnog života, to je bila SFRJ.
Preporuke:
16
12
44 nedelja, 07 avgust 2016 09:05
moje mišeljenje
Stanić Milan:
"Vaš komentar (dno?) zavređuje pažnju iz razloga,što na protekle događaje gledate jednostrano i iz vizure sitnoburžoaskog malograđanskog mentaliteta..."

Ljudi koji ovako rezonuju su po meni krivi za nestanak DSS. Previše komunaca ste primili u stranku i vi i pre vas gospođo Rašković Koštunica, to je kao neki Miloševićev DSS, pa se vi povreno udvarate pravoj publici kao u ovom članku, ili pozivate na političku neutralnost, ali sitacija u stvarnosti je drugačija. Po čemu se vi onda razlikujete od SPS-a devedesetih?
Vašu stranku pojeli su delom naprednjaci, a delom bogami i razočarani SPS glasači i titoisti, ali ovaj drugi deo ne vidite i prećutkujete jer imate podršku tih ljudi. U tome je problem.
Preporuke:
3
15
45 nedelja, 07 avgust 2016 09:18
čisto onako za kvalitet
"Vođa treba da sagledava stvari unapred i da vodi, a ne da naknadno uviđa i tačno opisuje...
Ni g. Koštunica, ni sada gđa Ivić-Rašković nemaju taj kvalitet."

Koštunica je dugo vodio stranku, a otišao je kada je shvatio da se raspada. On je unapred sagleda stvari, drugi su naknadno uvideli i tačno opisali. Političari se troše, a stranke su kontrolisane. Možda neke istine saznamo tek kad sve prođe - mi prosečni i "manje kvalitetni."
Preporuke:
10
2
46 nedelja, 07 avgust 2016 09:37
jovana
G. Raskovic bi trebala kao strucnjak, ukoliko to ne podleze krivicnom gonjenju, da ukaze na mentalno stanje naseg najveceg i najuspesnijeg politicara, kako bi pocela da budi uspavan narod iz mirnog sna o svetloj buducnosti. Salu na stranu. Nije problem samo u Vucicu. On je posledica nedovoljno izgradjenog slobodoumnog i kulturnog drustva. Ovaj narod ima genetski usadjen *klik* verovatno jos iz otomanskih vremena da se ne mesa puno u kvalitet politicara i ishod njihovog delanja, nego da se sam snalazi putem lukavstava ili kolaboracije s vlastima, ili se pak uopste ne mesa ni u sta (cuti i trpi) i tako prolongira vladavinu losih momaka i nasilja.Posle Tita, koji je doduse uz kredite izgradio abnormalan zivotni standard, ali *zika* mozak za slobodu i demokratiju, socijalna situacija se konstantno pogorsavala putem konflikata, sankcija i bombardovanja, koje su nam priredili nasi prijatelji sa zapada. Na cega onda danas lici kicma srpskog bica? Treba se time pozabaviti, mozda i uspemo.
Preporuke:
10
4
47 nedelja, 07 avgust 2016 09:51
Ne klepeći nanulama
Veoma poštujem g-đu Sandu ali imam malu primedbu na njeno vođenje DSS , možda ja nisam u pravu.Meni se čini da je ona svoj humanistički profesionalni diskurs u potpunosti primenjuje u radu sa ljudima u politici.Znam da uspešan profesionalac , neuropsihijatar ima čak i sentiment prema pacijentima, ali u srpskoj politici je toliko bandita da se moraju koristiti metode diskvalifikacije klošara koji su ušli u politiku iz čistih oportunističkih razloga, ili da budem eksplicitan , da iskoriste svoje vreme za pljačku države.Primer ove moje tvrdnje je izvesni Janković sa Vračara, on je već naručio "opelo" g-đi Sandi ( tvrdi , g-din Koštunica je otišao dostojanstveno), dakle on više ne računa da je g-đa Sanda, ne samo predsednik, nego prošlost u DSS.Jankovićev uzor je očigledno andreja mladenović, šta bih ja uradio( da sprečim karcinom mladenović), najurio te iz partije, kakve ostavke( možda kao manevar), lider se mora slušati , naređenja koja su na fonu partije izvršavati.
Preporuke:
12
3
48 nedelja, 07 avgust 2016 09:51
Stanić Milan
Stanić M.-vera umesto istine

Čisto radi mentalne "gimnastike."Čoveče u kom vremenu Vi živite.Šta mislite da bi Srbija bila "čardak ni na nebu ni na zemlji" i da bi Sovjeti dozvolili gaženje sporazuma Čerčil- Staljin o podeli interesnih sfera na tako osetljivom geostrateškom čvoru.O kakvoj Vi obnovi kapitalizma govorite?Srbija,odnosno JU mogla se samo obnoviti posle 2.sv. rata kao celovita država nizom međunarodni sporazuma- od Atlanske povelje,Teheranske,Kairske,Jaltske konferencije i niz drugi bilateralni sporazuma i susreta.Pobednik piše istoriju.Da li je Čerčil imao drugui mogućnost nego da prizna NOV i POJ kao jedinu oružanu silu?UZ sve ograde početnog života nove JU,ona vrlo brzo napušta model "kasarnskog socijalizma"i gradi socijalizam sa ljudskim likom.Gde bi nam bio kraj da nije bilo "mangupa iz vlastiti redova?"
Preporuke:
9
10
49 nedelja, 07 avgust 2016 10:08
Stanić Milan
Stanić M.-moje mišljenje
Dobro je i demokratično da svaki čovek na sajtu ovog časopisa može izneti sopstveno mišljenje po određenim temama.Isto,tako je dobro da ne treba napisati lično ime,nego se poslužiti pseudonimom(pretpostavljate zašto).
Ko i malo poznaje teoriju politike,zna, da je politička partija dobrovoljna,trajna politička organizacija čiji je cilj preuzimanje i vršenja državne vlasti ili stalan utjecaj na nju radi zaštite određenih klasni,odnosno grupno svojinskih interesa u okviru jedne ideološke koncepcije...itd.itd
DSS je nastala na reperu zakasnelog nacionalnog romantizma,onda,kada su to evropske nacije prebolele pre 100 god.Ona je po svojoj koncepciji bila salonska partija,daleko od članstva i simpatizera,što je g- đa Sanda pokušala korigovati,ali kasno.
I na kraju.Morate razlikovati"prave komunce" od članova.Vidite li danas Vulinove jadikovke na događaje u Hrvatskoj.Samo su komunisti mogli dotući ustaše jer su bili ljudi visokog moralnog i etičkog integriteta.
Preporuke:
6
15
50 nedelja, 07 avgust 2016 10:12
Kliment1
Problemi DSSa nisu od danas ni od juče, već od gubitka izbora 2008., ali Koštunica sa istom platformom izlazi na izbore i 2012 i 2014. Otkuda ta tvrdoglavost i držanje za gubitničku taktiku, jer je on u ranijem periodu činio je velike zaokrete. Da navedem da je 2000.godine govorio o evroatlantskim integracijama – dakle i EU i NATO, da bi se one druge vrlo brzo odrekao, ali je ostao ne baš evrofanatik, ali bar evrounijata sve do 2008., a onda je okrenuo ćurak naopako. Takođe, sećamo se njegove izjave iz 2000.g. da mu je Hag deveta rupa na svirali, a onda je postao predsednik Vlade za čije je 4 godine vladavine najviše haških optuženika isporučeno Hagu – doduše uvio je to u oblandu zakonitosti donošenjem zakonskih okvira za taj čin. Ostale su sporne i nerazjašnjene mnoge privatizacije za njegovog mandata. Ipak, u narodnoj percepciji on je ostao upamćen kao principijelan političar verovatno zato što je poređen sa ostalima koji ni ne zanaju šta je principijelonost i poštenje.
Preporuke:
41
0
51 nedelja, 07 avgust 2016 10:17
ZR
Dobar Sandin intervju, samo je mogla da bude još otvorenija u nekim stvarima, jer je puno neupućenih.

Npr. ovde kaže da su tamo gde su bili u vlasti ostvarili lošije rezultate. Čačak je najmarkantniji primer. Lokalni DSS je do poslednjeg dana slepo podržavao i branio Velju Ilića. Potpredsednik DSS Petković (koji je u SNS krilu) je na lokalne izbore izašao u koaliciji sa SPS i Palmom.Epilog: republička lista Dveri-DSS je samo u tom gradu uzela 5.000 glasova manje nego lokalna lista Dveri koju je vodio Boško. Sa tih 5.000 glasova, ne bi bilo nikakve frke oko cenzusa, ni potrebe da se mitinguje sa Tadićem i Čedom Jovanovićem. Novi Sad je već pomenula, Borko Ilić posle četiri godine sedenja Vučeviću uz skute sahranio je patriotski blok na ispod 4% podrške, DŽajević u Kragujevcu na lokalu ni 3% glasova nije uzeo, ali je znao da drži tatinog sina na vlasti.

I sada takvi guslaju o nekoj „autonomiji odbora“, umesto da su odmah po pristizanju ovih rezultata bili smenjeni, oni su oterali Sandu.
Preporuke:
61
0
52 nedelja, 07 avgust 2016 10:17
Kliment2
U pozitivni saldo može mu se ubrojati najveći privredni rast u poslednjih 26 godina i spoljni dug od samo 8,8 milijardi $, da bi ga Tadićev Mirko podigao na 14,8, a Vučićeva vlada na fantastičnih 26 milijardi $. Jedan prijatelj iz DSS-a reče mi nedavno da je raspad DSS-a počeo već 2008. samo Koštunici nije imao ko da javi. Sa tankom kadrovskom bazom DSS je počeo naglo da raste sa članstvom po dolasku na vlast. Pumpanje mišića na slabim i rahitičnim kostima dovelo je do urušavanja od 2008. pa nadalje. To pumpanje se sada događa SNS-u. Sanda je pokušala da oživi DSS, ali sa nasleđenim kadrovima. Do sada je uspeh samo delimičan, ali kako je ona borac i (kako neko reče ovih dana) jedino muško u DSSu mislim da sve još nije gotovo. Ona će nastaviti sa onim što je započela, ali rasterećena kočničara (tiha korumpirana većina) iz svog okruženja koji su joj kao predsednici nametali dnevne poteze sa kojima se ona ne slaže. Korupcija nije samo direktno primanje para, već i funkcijom u vlasti.
Preporuke:
50
0
53 nedelja, 07 avgust 2016 10:48
Dule 7488'
Na tom istom Vračaru demokratski blok je dobio izbore, imao je većinu.


Uporno sam ukazivao na obnavljanje DOS-a. Evo, konačno je gospođa Sanda priznala. DS je uspostavio ovu meku okupaciju koju SNS još uvek sprovodi.
Preporuke:
5
9
54 nedelja, 07 avgust 2016 11:26
negi
@Stanić Milan Veoma cenim vaš "napor" da nam visokostručnim objašnjenjima približite sva svetska dostignuća ali nikako da odgovorite na suštinsko pitanje, zbog čega je vlast u Beogradu prigrlila Mladenovića i dala mu resor zamenika gradonačelnika i zašto je sada to isto uradila sa Jankovićem, minornim ličnostima u svakom pogledu i politički nebitnim likovima.Zašto se ti politički nebitni likovi nalaze i dobijaju visoke funkcije?! Kad odgovorite na to pitanje onda filozofirajte o sveskim odnosima i trendovima.Gospođa Ivić tvrdi da novac nije razlog,a ako novac nije šta je onda razlog? Znam da gospođa Ivić zna razlog ali zbog "korektnosti" neće da ga iznese.Pa pošto neće neka onda ta grupa i preuzme vođenje strake.
Preporuke:
16
2
55 nedelja, 07 avgust 2016 11:36
istina
07 avgust 2016 Stanić Milan Čisto radi mentalne "gimnastike". Čoveče u kom vremenu Vi živite. Šta mislite da bi Srbija bila "čardak ni na nebu ni na zemlji" i da bi Sovjeti dozvolili gaženje sporazuma Čerčil- Staljin o podeli interesnih sfera na tako osetljivom geostrateškom čvoru. O kakvoj Vi obnovi kapitalizma govorite?


Posleratna Jugoslavija jeste bila, po raskidu Tita sa Staljinom, "čardak ...".
Mislio sam - da nije bilo komunista. Tada ne bi bilo ni takvog navedenog sporazuma. Samo zbog komunista je on takav. Kapitalizam bi bio normalan, sve vreme, socijalizam je tu kancer donet sa strane.Komunisti u Srbiji ni posle rata ne bi dobili vlast da nisu lažirali izbore i sproveli strahovladu, poubijali i pozatvarali sve što bi im moglo biti opozicija. Komunisti su smatrani antihristima od strane običnog čoveka.
I, nisu oni oslobodili skoro ništa, već Sovjeti.
Preporuke:
13
25
56 nedelja, 07 avgust 2016 11:59
jovana
Stanicu, vidim da ste jos uvek na *partizansko holivudskim* filmovima. O kakvom postenju komunista vi to ovde predajete? verujem, jer ste sami posteni, ali pomalo naivni. Da su komunisti bili posteni, ne bi otvorili Goli otok i izvrsili pravi pokolj nad edukovanim komunistima, upucenim u principe komunisticke ideje. I na drugoj strani, gro ustasa je preziveo i bio nagradjen tako, sto su posle rata Srbi prognani iz Hrvatske.
Preporuke:
12
19
57 nedelja, 07 avgust 2016 12:14
Mali Radojica@ZR
U Kragujevcu republička lista sa Sandinim imenom osvojila je 60% više nego lokalna sa Džajevićevim imenom. Saradnja sa SNS na lokalu je pored toga oborila i opšti rejting stranke tako da je republčka lista bila 0.11% ispod cenzusa.
Preporuke:
36
0
58 nedelja, 07 avgust 2016 12:53
Oprem dobro
Mislim da je Sanda pogresila sto nije raspustila tu bezrepu bandu iz gradskog odbora. Zna se koja organizacija ima logistiku i motiv da subverzivno deluje po politickim partijama koje ugrozavaju vlast i cepa ih na froncle? To je samo jedna organizacija u Srbiji. To je jos jedan dokaz da smo mi okupirana zemlja pod diktaturom, a da su izbori i demokratija samo privid. Sanda ima odgovornost prema Srbiji, a ne samo prema Beogradu ili Vracaru. Srbija joj je dalo ono malo vere sto joj je preostalo. Raspustanjem DSS-a ona "logorskim kapoima" prepusta glasove nas preostalih "logorasa". Iako smo glasali za proboj iz konc logora, zbog prevrtljivih mangupa iz DSS-a nasi glasovi su otisli "upravniku logora". Nazalost, Sanda ima posla sa mangupima. A i mi gradjani. Ako Sanda ode, a mangupi ostanu na sledecim izborima DSS ce propasti. To i jeste cilj mangupa koji su oterali Sandu. Da uzmu pare od vlasti i posle ugase DSS.
Preporuke:
37
1
59 nedelja, 07 avgust 2016 14:33
krug dvojke je zlo
Dolazak sns-a na vlast u Srbiji nije ni malo bio slučajan.
Samo je pitanje,koliko su oni svesni toga.
I koliko su svesni šta u stvari izigravaju.
Vesić je paradigma jednog nemorala,koji po obimu i suštini nadmašuje i čuvenog Čedu Jovanovića.
hejter
Preporuke:
23
2
60 nedelja, 07 avgust 2016 15:27
Stanić Milan
Stanić M.- G-đa Jovana

Prošli put smo oštro ukrstili koplja,pa da sad spustimo loptu i probamo konverzirati kao normalni ljudi.
Nisu mi poznate Vaše godine,ja sam rođen na kraju 2.sv.rata,rastao zajedno sa našom Jugom koja nije bila komunistička,nego socijalistička država u kojoj je bilo mesta za sve i svi njeni građani su živeli od svog rada.Gde,i u kojoj zemlji je radnik dobijao društveni stan,deca besplatno školovanje uključivo i fakultete,zdrav.zaštitu,socijalna primanja i druge benefite.
Znam,i odakle animozitet srpskog čoveka na KPJ. Ta ideja nikada nije saživela u srpskom korpusu na području Srbije.Kao levica javlja se socijaldemokratska opcija Miletića i soc.partija Tucovića,koja se razlikovala od komunističke ortodoksije,kako programom,tako i ciljem.Prinudni otkupi,Goli otok,nacionalizacija i sekvestar jesu ružne epizode naše prošlosti-idealna društva ne postoje.Morate razlikovati istinske komuniste od članova koji su na brzinu promenili dres i ušli u DS,DSS,SPS itd.
Preporuke:
15
8
61 nedelja, 07 avgust 2016 15:43
neko
ova zena ima rezona; cak ne preteruje sa svojom strukom;
Preporuke:
23
1
62 nedelja, 07 avgust 2016 16:44
Srbin Srbinović
Bravo Sanda!!!
Svu istinu o prljavom karakteru Vučićeve vlasti jezgrovito i kompresovano ste iskazali u jednoj rečenici!
Bravo Sanda! Ako Vi odete iz DSS onda će DSS nestati skoro istog trena.
Znaju li to mladi nadobudni skorojevići i ostali lelemudovići??? Oni praznoglavci mogu sami sebi pozirati pred ogledalom i glumatat da su važni. Ološ i jajare nikada ne mogu biti važni.
Ako Vi odete iz DSS onda ja nemam koga podržavati. Ono korumpirano i jajarsko leglo će ispariti kao i svaki smrad.
Preporuke:
32
0
63 nedelja, 07 avgust 2016 18:51
Knežević Milan
Ja sve beležim, gospodo...
I veliko sam zlopamtilo.
Preporuke:
4
8
64 nedelja, 07 avgust 2016 19:10
Beli Orao
""Knežević Milan.

Mož` da me....... Beleži.

Sanda nije vođa. Žao mi je. Inače je podržavam.
Preporuke:
3
14
65 ponedeljak, 08 avgust 2016 01:18
Turas
Svako ima svoju "istinu" (mišljenje) i praćaka se sa njome po NSPM . Najsmešnije je kada Stanić M. predlaže "da konverziramo kao normalni ljudi" , i ožeže sa "razjašnjavanjem" nebuloza iz brozovih vremena . Posle drugoga rata , gosp. Staniću postojao je Maršalov Plan te se oporavi nemčija a jugovina pored Trumanovih jaja dobi u milijardama kredit i "okrepi" vaš "socijalizam" sa besplatnim školstvom socijalama pa i Golim Otokom za "nepodobne". Kako Vi rekoste "nema nigde idealnog društva" - pa i Nemci su imali Hitlera zar ne ? Ne smatrate li Vi Staniću da ste preterali?
Preporuke:
1
1
66 ponedeljak, 08 avgust 2016 08:34
Betelgeuse - Dosta je bilo!
Stvar je u tome što to nije bio izbor tog jednog odbornika, nego je bio izbor celokupnog gradskog odbora DSS-a u Beogradu. Ja sam smatrala da ne možemo da istovremeno budemo i vlast i opozicija. Vračar nije neka obična, mala opština u unutrašnjosti Srbije.

Maltene je simbol.

Podvučeno je razlika između "malo trudna" i trudna. Između "kraduckanja" i lopovluka. Za neke je to uvek bilo isto, a za "fleksibilne", koji bi da vode narod, nije.
Sa kriminalcima SE NE MOŽE sarađivati ni u nekoj "običnoj, maloj" opštini u "unutrašnjosti" Srbije, jer i u takvim "običnim i malim" opštinama u "unutrašnjosti", žive ljudi a ne stoka.
Preporuke:
4
27
67 ponedeljak, 08 avgust 2016 08:45
Betelgeuse - Dosta je bilo!
Neverovatno, nijedan od komentatora nije primetio "doslednost" a koja se tiče saradnje sa nazadnom strankom!
Na Vračaru ne može, ali je "unutrašnjost" okej. Tamo ne žive ljudi, glasači, već "stoka" čiji životi nisu toliko dragoceni kao beograđanski. Kakav moral, kakva doslednost! Mili Bože čuda velikoga, ćorav vodi sakatoga.
Preporuke:
3
36
68 ponedeljak, 08 avgust 2016 09:44
Mali Radojica
@Betelgeuse-Dosta je bilo!
Nedoslednost mogu da "vide" samo isprani bot-mozgovi. Ko redovno prati Sandinu borbu za ozdravljenje DSSa od "kvislinškog sindroma" zna da je ona od početka protiv bilo kakve saradnje sa SNSom na svim nivoima. Ali suočena sa širokim frontom korumpiranih pokušala je da dobije saglasnost tanke većine rekavši da se može tolerisati saradnja sa SNSom u manjim sredinama jer se to ne odražava na glavne ciljeve DSSa - borba protiv korupcije u Beogradu iza koje stoji Vlada. Uvek je Sanda isticala da oni koji sarađuju sa SNSom u lokalu moraju preuzeti odgovornost za posledice. Međutim, ovim tobožnjim sledbenicim Koštunice koji se bore za "prave vrednosti" DSSa ne pada napamet da preuzmu odgovornost za svoje delovanje. Ovo je samo vrh vrha ledenog brega. Kako je Sanda opstala i ove 2 g. ravno je čudu.
Preporuke:
25
4
69 ponedeljak, 08 avgust 2016 11:14
Majković
Ako je u politici treba da zna šta je politička borba i da to prihvati.Ponaša se pomalo kao Koštunica,ona je visoko moralna politika je prljava a mi treba da je volimo i molimo.Politika je takva kakva jeste i dozvoljeno je sve što nije protiv zakona.
Preporuke:
3
25
70 ponedeljak, 08 avgust 2016 14:52
negi
@Mali Radojica U pravu ste potpuno.Kakve veze ima Statut DSS sa glasačima?Statut DSS reguliše odnose unutar DSS i odnosi se na članove DSS,glasači glasaju za predizborni program DSS a ne Statut.Predizborni program DSS-Dveri kaže da nema saradnje sa Vučićem i SNS i uz ostale stvari u tom programu ljudi glasaju i glasali su. Nisu glasali za saradnju sa Vučićem i SNS na bilo kojem nivou,to je zamena teza.Jasno i glasno,svi koji smo glasali za DSS-Dveri glasali smo da nema saradnje sa Vučićem i SNS,pogotovo nema i ne može biti posle pokušaja prekrajanja rezultata izbora i krađe tokom izbora.Kako sada sarađivati sa onima koji su vas krali a u isto vreme tražiti u Skupštinski odbor za utvrđivanje krađe?!To su smešne stvari sa kojima se i deca ne igraju.
Preporuke:
14
1
71 ponedeljak, 08 avgust 2016 17:16
Gojira
Broj ljudi koji glasa za DSS je na svakim izborima manji i manji. Ovakve stvari ne ohrabruju birače da im daju povjerenje. Naprotiv. NIKO ko je glasao za DSS, nije im dao dozvolu da sarađuju sa nazadnjacima. Da je tako, glasali bi za njih, a ne za DSS. Dakle, očigledno je da DSS klizi ka ivici provalije iz koje neće biti povratka. Postoji samo jedno rješenje, koje jeste bolno ali druge opcije nema. Svi redom koji se zalažu za saradnju sa nazadnjacima, na bilo kom nivou, moraju da se odstrane iz stranke. Nama to djeluje kao logično rješenje ali to će imati velike posledice po infrastrukturu stranke, jer se radi o velikom broju ljudi. Na stranu to što ni sam taj čin neće biti lako izvodljiv zbog brojnosti dotičnih. Ali drugog rješenja nema. Što se duže prolongira saradnja sa nazadnom klapom, to će rejting stranke nastavljati da opada. Sad kad se DSS konačno vratio u skupštinu, mora da iskoristi šansu da krene na gore. Još jedan pad ispod cenzusa neće preživjeti.
Preporuke:
5
1
72 ponedeljak, 08 avgust 2016 20:02
DrJelaBisic
Bolje je rasformirati stranku nego biti istureno odeljenje SNSa.
Preporuke:
5
1
73 ponedeljak, 08 avgust 2016 22:54
Ivan92
Sanda je veoma pametna i strateški razmišlja:

**Naprosto nisam mogla drugačije da pokažem svoje neslaganje, osim svojom ostavkom. Ne bi bilo demokratski da sam rasturila ceo beogradski odbor – na šta bi to ličilo...**

Malu sutra nije mogla, nego ima drugi plan.

Lepo će da sačeka beogradske i predsedničke izbore koje će Vučić zbog liderskog principa (:svi biramo za ili protiv NJega) da tajmira i preklopi. Iako beogradski trebaju da budu 2018, skratiće ih do sledeće ili kraja ove godine.

Onda će beogradski odbor DSS koji se stopio sa SNS da izgubi/neće preći cenzus, jer su očigldno (sa Vračarom i ostalim stvarima) izgubili poverenje građana. A kad ta ekipa koja koči *izvorni* DSS propadne, onda će Sanda da ispliva i formira novu politiku stranke i stavi je na zdrave noge.

Eto cele strategije Sandine. Mladenović i ekipa trče zadni krug partokratisanja pre kolapsa.
Preporuke:
1
1
74 ponedeljak, 08 avgust 2016 23:11
Ivan92
Jeste. Ja sad malo psihijatrizujem celu stvar... Ne verujem da je ušao novac...

E Sanda koliko grešiš. Naravno da je ušao novac. Posebno u Beogradu gde se proizvodi i gde ima novca. To je ceo razlog te priče. Partokratisanje. Prstići u javnim budžetima. To je rak rana Srbije i od toga pati deo DSS-a.
Preporuke:
4
0
75 ponedeljak, 08 avgust 2016 23:21
Ivan92
**Mislim da i druge kolege imaju taj opozicioni istup, pogotovo kada je reč o visokoj politici. Mi smo mislili da se može nekako napraviti shizis, rascep, između lokalne i visoke politike.**

E Sanda da to stvarno može u visokocentralizovanoj Srbiji koja je osim toga ušla u novu političku realnost. Politika se gleda iz perspektive pojedinca. Ne može da se deli na viosku i nisku, jer iz pozicije pojedinca to nije koherentno.

Nakon Brisel. sporaz. je nastala nova realnost. Podela na kolektive u politici je nestala (*Srbi*i *građanisti*). Vučić je simbol tog meltingpota. Ali zato izbija pojedinac na površinu, kao polit. subjekt. Kroz njegove oči se gleda jel nešto može ili ne.

**Ne mislim na unutrašnjost Srbije, zato što je tamo druga atmosfera, i tu ljudi bez vlasti, čini mi se, nisu uvaženi. To je ono "glasaću za tebe kad budeš na vlasti".**

Zato ste i prošli tako u unutrašnjosti Srbije. Jer mislite da je drugačije. Pogledajte DJB..Taoci vlastitih stereotipa..
Preporuke:
2
1
76 petak, 12 avgust 2016 16:31
...
"Sa druge strane, imate situaciju da SNS sada već bezmalo dve godine uništava DSS, otima joj odbore i odbornike, maže nas katranom i optužuje za sve i svašta. I ja lično i cela stranka smo prošli kroz medijskog toplog zeca i užasnu krađu, koju smo mi, uostalom, i dokazali. Na tom istom Vračaru demokratski blok je dobio izbore, imao je većinu. Prema tome, ovo je prekrajanje izborne većine građana – upravo su nam ti ljudi pomogli i odazvali se na naše apele da pokažemo da se radilo o krađi, i sada mi treba nakon toga da pravimo vlast sa SNS-om na Vračaru. Još nešto: možda je to malo šire promišljanje, ali moje shvatanje politike jeste da politika treba da bude ideja i moral. Znam da se koncept morala nešto malo i promenio, sa godinama i modernizacijom, međutim, ipak ne može da se promeni u potpunosti – politika je ta koja treba da menja društvo, da menja vrednosni sistem u društvu."
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner